Menu


"STYLE is a way to say WHO YOU ARE without having to speak" (Coco Chanel)"

Milano Inspiration






Buna dragii mei,
Tin sa va anunt ca sunt de ceva timp in Milano, si sunt foarte bucuroasa sa impartasesc cu voi niste poze facute recent pe strazile acestui fascinant orasel. Ma simt aici minunat, si colturile pline cu magazine renumite ma inspira tot mai mult. Posibil ma ve-ti intreba de ce scriu in limba romana? iar eu va voi raspunde ca aproape toti cititorii mei citesc romana, si eu de azi inainte voi scrie in romana, iar la ceva postari mai importante voi scrie si in engleza! Acest outfit in alb si negru este preferatul meu, caci m-am simtit extrem de comod umblind prin nenumarate magazine cu verioasa mea, care si mi-a facut aceste poze fascinante.
Va multumesc pentru atentie si va mai astept pe blog.
cu drag Hellen Monroe :)


No comments:

Post a Comment